Laskutus heti rahaksi eli www.lastkutushetirahaksi.com niminen yritys lähetti meille CD-rompun, joka lupaa "Rahat Heti!"
En ole vielä tutustunut CD:n sisältöön, jonka kannessa on slogan "Pidämme huolta kassavirrastasi myös jäisissä olosuhteissa!"
Katsotaan, mitä sisältä paljastuu.
Kuvassa on esimerkki Lidlin mainoslehtisestä. En ole koskaan ollut erityisen innostunut elin- ja sekatavarakaupan mainonnasta, mutta myönnän käyttöliittymän helppouden.
Rompun selaileminen on paljon vaikeampaa. Se on pantava koneeseen. Läppärissäni CD-asema ei toimi ja pitäisi käynnistää pöytäkone.
Samalla sillä koneella on paljon muutakin tehtävää, joten siirrän selailun parempaan ajankohtaan.
CUVIA = Creative Urban Virtual Innovation Ambience. Satunnaisia kuvia ja kertomuksia itseään etsivistä teknologiatasavalloista. Hyvinvointia hakemassa ja huolenpitoa tukemassa systeemisillä virtuaali- ja verkosto-organisaatioilla. Huomisen Eurooppa tarvitsee menestyäkseen neljännen teollisen vallankumouksen (Industry 4.0).
torstaina, maaliskuuta 05, 2009
Sähköinen kaupankäynti ja paperimainos 14032009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti