keskiviikkona, maaliskuuta 30, 2022

Onko markkinoinnissa maltti valttia?

 

Yleinen havainto markkinoinnista on, että kaikki kampanjat aloitetaan liian hitaasti,  voimattomasti ja ponnettomasti.

Panostusten esteiksi nousevat:

  • Epäonnistumisen pelko
  • Tiedostamaton osaamisen puute jarruttaa päätöksentekoa
  • Epämukavuusalueelle astuminen
  • Tuotteen ja palvelun hyvyyttä epäillään kotipesässä 
  • Suuri huoli hinnoittelun onnistumisesta
  • Sisällön suunnittelu kompastuu kiireeseen heikkoon yhteistyöhän
  • Markkinatutkimuksia ei ole tehty, joten viestejä ammutaan lonkalta  kuin haulikolla ja kohdentamatta.
Mutta synneistä suurin on, ettei tehdä mitään. Huiskitaan sokkona sinne tänne. 


Ei kommentteja: